Postup při reklamaci
I přesto, že se snažíme počet reklamací minimalizovat může se tato nepříjemná
záležitost stát i Vám. Je v našem zájmu, aby reklamace byla vyřešena v co
nejkratším termínu k Vaší spokojenosti. Reklamační řád se řídí obchodními
podmínkami uvedené v sekci "Obchodní podmínky." Aby byla reklamace úspěšně
vyřešena, je potřeba držet se několika zásadních pokynů:
• Při převzetí zásilky důkladně prohlédnout obal (v případě poškození obalu
sepsat tuto skutečnost s přepravcem). V případě naší přepravy řidič s Vámi
zkontroluje obsah zásilky.
• Po rozbalení důkladně zkontrolujte úplnost zásilky dle přiloženého návodu -
v případě chybějícího komponentu zapište chybějící díl pod označením, pod
kterým je označen v návodu a my Vám tento díl co nejrychleji doplníme.
• Pokud při rozbalení zjistíte poškozený komponent, prosíme tento kus nafotit
z několika úhlů a fotografie spolu s označením dílů zaslat na naši emailovou
adresu: info@nabytek-oregon.cz.
• Při montáži nábytku pečlivě sledujte přiložený návod. Na závady způsobené
špatnou montáži se reklamace nevztahuje.
• Další problém, který můžete řešit může vzniknout po delší době užívání.
Pokud se u Vašeho výrobku objeví jakákoliv závada, vzniklá používáním a
rozhodnete se ji reklamovat, je nutné zaslat co nejvíce fotografií poškozené
nebo nefunkční části spolu se stručným popisem závady na naší emailovou
adresu: info@nabytek-oregon.cz
O přijetí reklamace Vás budeme písemně kontaktovat a to taktéž o dalším postupu
v této záležitosti. Reklamace se snažíme vyřizovat co nejrychleji tak, aby jste byli
maximálně spokojeni.
Doufáme, že tuto záležitost nebudete nuceni využít a bude Vám zakoupené zboží
dlouho a bezproblémově sloužit.