Jak správně reklamovat zboží

V ojedinělých případech se může stát, že potřebujete koupené zboží reklamovat. Ať už je to z jakéhokoliv důvodu. Ať už jde o chybějící díl, neodpovídající rozměr či čalounění vždy Vám vyjdeme maximálně vstříc a pokusíme se Váš problém vyřešit v co nejkratší možné době. Náš obchod se snaží těmto problémům předcházet a tím množství reklamací minimalizovat.

1) Kontrola zásilky

Při převzetí zásilky je spotřebiteli doporučeno překontrolovat stav zásilky. Pokud je při převzetí zjištěno mechanické poškození obalu výrobku či neúplnost zásilky, je spotřebitel povinen za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost dopravcem potvrdit, případně zboží nepřevzít. V opačném případě může být reklamace zamítnuta jako neoprávněná.

2) Záruční doba

Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedena delší. Záruka přesahující 24 měsíců a její podmínky jsou vyznačeny na záručním listě. Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci.

3) Záruční list

Prodávající poskytuje záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list, např. faktura nebo účtenka-daňový doklad. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.

4) Jak reklamovat zboží

Za všech okolností se snažíme vyjít spotřebiteli vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, má právo na reklamaci.Upozorňujeme, že uvedené rozměry jsou sice dány přímo od výrobců, mohou se ale v některých případech lišit o 1-6 cm. Nadále upozorňujeme, že rozdíl v odstínu látek nebo dřeva se může v reálném provedení lišit o jeden až dva stupně od fotografie. Může to být např. způsobeno odlišným zobrazením Vašeho monitoru. U jídelních setů bude odstín židlí a stolu vždy naprosto totožný. Upozorňujeme ale, že pokud si zvolíte samostatně jídelní stůl a samostatně jídelní židle, může se stát, že budou každý od jiného výrobce a tudíž může dojít k rozdílu odstínů. Máme více dodavatelů na jídelní židle a jídelní stoly a každý výrobce udává jiné barvy odstínů dřeva. Toto není důvod k reklamaci. Reklamované zboží zašlete (včetně kopie dokladu o nákupu zboží, případně záručního listu a průvodního dopisu se stručným popisem vady) na naši adresu.


Lukáš Hazucha – Nábytek Oregon

Janáčkova 1393/5

790 01 Jeseník



Písemné reklamace spolu s fotografiemi poškozeného zboží zasílejte prosím na emailovou adresu:info@nabytek-oregon.cz

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku